Apple objęte są ograniczoną gwarancją. Ta gwarancja obejmuje wyłącznie wady produkcyjne. Co obejmuje ta gwarancja? Jakie usterki serwis Apple może naprawić za darmo? Za co będziesz musiał zapłacić z własnej kieszeni? Zapoznaj się z poniższym artykułem.

Ograniczona gwarancja Apple

Sprzęt Apple jest objęty gwarancją przez 12 miesięcy od daty zakupu. W tym okresie użytkownik ma prawo do bezpłatnego serwisu, bez konieczności ponoszenia kosztów wysyłki i opłat manipulacyjnych. Firma oferuje telefoniczne wsparcie techniczne przez pierwsze 90 dni. Łatwo sprawdzić, kiedy kończy się gwarancja, porównując paragon lub fakturę z datą zakupu iPhone'a, iPada lub komputera Mac. Datę zakupu urządzenia można sprawdzić także w inny sposób. Aby sprawdzić stan gwarancji, wystarczy wpisać numer identyfikacyjny urządzenia w polu w witrynie Apple. Warto wiedzieć, że każdy użytkownik, który kupuje sprzęt legalnie, ma dodatkowe prawa wynikające z przepisów konsumenckich. Po upływie gwarancji Apple, polski sprzedawca oferuje dodatkowy rok gwarancji.

Zakres gwarancji Apple Gwarancja

Apple obejmuje wyłącznie wady materiałowe lub produkcyjne, które powstały w wyniku normalnego użytkowania telefonu, zgodnie z opisem w przewodniku marki. Serwis powinien naprawić wadę iPhone'a w okresie gwarancyjnym, jeśli ma on pęknięte szkło wyświetlacza, osadzający się brud lub inne uszkodzenia mechaniczne. Jeśli urządzenie ma którekolwiek z wyżej wymienionych uszkodzeń lub wad, powinieneś najpierw zanieść je do autoryzowanego serwisu.

Jakie usterki nie są objęte gwarancją Apple

Istnieje szereg problemów i usterek, których nie można naprawić w ramach gwarancji. Należą do nich między innymi: Awarie, które występują, gdy produkty Apple są używane z nieoryginalnymi akcesoriami Naprawy poza oficjalnym serwisem marki mogą powodować awarie sprzętu. Dlatego w przypadku jakichkolwiek problemów ze sprzętem należy niezwłocznie skontaktować się z autoryzowanymi sprzedawcami i punktami napraw. Uszkodzenia, które wynikają z niewłaściwego użytkowania sprzętu (np. po upadku na ziemię), pożaru lub zalania, Urządzenie jest używane codziennie i może powodować zadrapania, wgniecenia, pęknięcia i zarysowania obudowy. Części, które z czasem ulegają naturalnemu zużyciu (np. bateria) nie są zazwyczaj wynikiem wad fabrycznych. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń urządzeń nieoryginalnych, skradzionych lub zmodyfikowanych. Dotyczy to nawet urządzeń, których numery seryjne zostały usunięte. Serwis Apple może naprawić wszelkie wymienione usterki, ale nie są one objęte niniejszą bezpłatną gwarancją.